تاریخ امروز : 1403/02/07
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   30 نفر
بازدید دیروز :   119 نفر
بازدید ماه :   221057 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.218.168.16
     
مهار آتش سوزي علفهاي هرز و خشک محوطه پشت ساختمان بيمارستان دکتر گنجويان دزفول توسط آتش نشانان

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول و به نقل از مديرعامل اين سازمان آتش سوزي علفهاي هرز و خشک محوطه پشت ساختمان بيمارستان دکتر گنجويان دزفول مهار شد.
 


عبدالحسين معظم فر مدير عامل سازمان آتش نشاني دزفول که شخصا در محل حادثه حضور داشت در تشريح اين خبر گفت در ساعت 12 و چهل دقيقه طي تماس با سامانه 125 اين سازمان گزارش آتش سوزي در علفهاي هرز و خشک محوطه پشت ساختمان بيمارستان دکتر گنجويان اطلاع رساني شد.

وي افزود: ستاد فرماندهي عمليات سريعا آتش نشانان سه ايستگاه عملياتي شماره 1، 3 و 5 را به محل گزارش شده اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حريق نمودند.

معظم فر تصريح کرد در اين حادثه که علت آن در دست بررسي است علفهاي هرز و خشک منطقه پشت ساختمان بيمارستان ( اراضي در تملک بيمارستان ) طعمه حريق شد که با حضور آتش نشانان‌ در محل کنترل و مهار شد.

ايشان در ادامه ضمن تشکر از کليه نيروهاي خدوم آتش نشاني و دست اندرکاران، اظهار کرد خوشبختانه هيچ گونه خسارتي به ساختمان بيمارستان وارد نشده و حريق کاملا در فضاي بيرون از ساختمان بوده که تحت کنترل آتش نشانان است.

در پايان مدير عامل سازمان آتش نشاني دزفول از مردم فهيم اين شهرستان خواست تا اخبار موثق را از طريق کانالهاي ارتباطي سازمان آتش نشاني دنبال کنند و به خبرهاي غير رسمي توجه نکنند.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل