تاریخ امروز : 1403/01/10
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   5 نفر
بازدید امروز :   3 نفر
بازدید دیروز :   257 نفر
بازدید ماه :   217870 نفر
مرورگر شما :   Unknown
شناسه شما :   3.238.87.31
     
مرگ هر 5 سرنشين خودرو پرايد بر اثر سقوط به دره

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول هر 5 سرنشين خودرو پژو شامل دو مرد و دو زن يک کودک خردسال بر اثر سقوط به دره جان خود را از دست دادند.
 


عبدالحسين معظم فر مدير عامل سازمان که شخصاً بهمراه. باقرمهرنما معاونت عمليات سازمان در محل حاضر هستند  در اين باره گفت: در ساعت 15 و پنجاه و هفت دقيقه طي تماس شهروندي با سامانه 125 گزارش  سقوط يکدستگاه خودروي پژو به دره اطلاع رساني شد.

وي افزود: ستاد فرماندهي عمليات سريعا اکيپ امداد و نجات سازمان متشکل از آتش نشانان باقر مهرنما محمد پاکروان،حسين اژدري ومهدي ملائکه زاده و اميد زرگري نتاج بهمراه محمد رمضاني کيارا به محل حادثه واقع در جاده سردشت حوالي روستاي گاومير اعزام نمود.

معظم فرافزود: در اين حادثه که علت آن توسط پليس راهور در دست بررسي است متاسفانه خودرو پژو به عمق حدوي 250 متري دره سقوط کرده که عمليات امداد و نجات با کمک اهالي محل خصوصا نيروهاي مردمي روستاي گاومير و اکيب امداد کوهستان هلال احمر و اورژانس در حال انجام است

وي در ادامه افزود: امدادگران تا کنون 4 جسد رو از عمق دره منتقل نمودند وکار انتقال آخرين متوفي در حال انجام است.
وي از کليه نيروهاي شرکت کننده در اين عمليات بويژه اهالي محترم روستاي گاومير.بخشدار و شوراي محترم.بسيج.نيروهاي سپاه پاسداران.هلال احمر و اورژانس بابت زحمات بي دريغشان در امر امداد رساني تشکر نمود.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل