تاریخ امروز : 1403/02/05
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   38 نفر
بازدید دیروز :   199 نفر
بازدید ماه :   220865 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.144.233.150
     
مرگ و مسموميت شديد دو کارگر فاصلاب آبفا دزفول بر اثر گاز گرفتگي در حين بازديد از منهول فاضلاب کوي آزادگان

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول و به نقل از مدير عامل اين سازمان گاز گرفتگي در حين بازديد از منهول فاضلاب منجر به مرگ و مسموميت شديد دو کارگر اين سازمان شد.



وي گفت: در ساعت 10 و چهل دقيقه صبح امروز طي تماسي با سامانه 125 اين سازمان گزارش گاز گرفتگي دو کارگر فاضلاب آبفا دزفول اطلاع رساني شد.

معظم فر که شخصا بهمراه معاونت عمليات سازمان در محل حادثه حضور داشت در اين باره گفت ستاد فرماندهي عمليات سريعا 3 خودروي ايستگاه هاي مرکزي، شماره 3 و 5 را به محل حادثه واقع در پارک کوي آزادگان اعزام نمود.

مديرعامل آتش نشاني دزفول با بيان اينکه همواره در عمق چاه فاضلاب مقدار زيادي گازهاي سمي وجود دارد، افزود: کارگر اول وارد چاه مي شود که به دليل مسموميت شديد به داخل چاه سقوط ميکند و کارگر دوم نيز براي نجات وي وارد چاه ميشود که اين کارگر هم دچار گاز گرفتگي شده و به داخل چاه سقوط مي کند.

 معظم فر افزود : آتش نشانان با حضور در محل حادثه و با استفاده از ابزار خودروي امداد و نجات و تلاش فراوان توانستند هر دو کارگر را از داخل چاه خارج کنند که متاسفانه يک نفر از آنها که 43 سال سن داشت به دليل مسموميت ناشي از گازگرفتگي جان خود را از دست مي دهد و کارگر دوم نيز که حدود 24 سال سن دارد پس از خروج از چاه براي دريافت خدمات درماني مناسب تحويل عوامل اورژانس شد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل