تاریخ امروز : 1403/02/01
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   89 نفر
بازدید دیروز :   127 نفر
بازدید ماه :   220414 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.218.61.16
     
نجات پيرمرد 62 ساله گرفتار شده ميان دود و آتش

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول پيرمرد 62 ساله گرفتار شده ميان دود و آتش توسط آتش نشانان ايستگاه مرکزي نجات يافت.



عبدالحسين معظم فر مديرعامل سازمان آتش دزفول که به همراه معاونت عمليات سازمان در اين حادثه حضور داشت در اين باره گفت: در ساعت 11 و پنجاه و هشت دقيقه طي تماس شهروندي با سامانه 125 اين سازمان گزارش آتش سوزي در طبقه سوم يک ساختمان تجاري مسکوني اطلاع رساني شد.

وي افزود: ستاد فرماندهي عمليات سريعا آتش نشانان ايستگاه مرکزي را بهمراه دو خودروي پيشرو و سنگين اطفاءحريق به محل حادثه واقع در بلوار چهل و پنج متري خيابان مدرس اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حريق نمودند.

معظم فر در ادامه گفت: در اين حادثه که علت آن در دست بررسي است يک واحد مسکوني واقع در طبقه سوم يک ساختمان تجاري مسکوني دچار حريق شد که با حضور به موقع آتش نشانان در محل سريعا کنترل و مهار گرديد.

مديرعامل آتش نشاني دزفول در ادامه به نجات پيرمردي 62 ساله اهل تبريز و ساکن دزفول که در يکي از واحدهاي اين ساختمان در ميان دود و آتش گرفتار شده بود اشاره کرد که با از خودگذشتگي پرسنل اين سازمان و با استفاده از ست اکسيژن بصورت صحيح و سالم از طبقه سوم خارج و به پايين ساختمان منتقل گرديد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل