تاریخ امروز : 1403/02/07
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   60 نفر
بازدید دیروز :   119 نفر
بازدید ماه :   221087 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.137.221.163
     
نجات 5 شهروند گرفتار شده بر روي صخره هاي رودخانه دز توسط اکيپ نجات غريق ساحل دووه

به گزارش خبرنگار واحد خبري 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول: 5 شهروند گرفتار شده بر روي صخره هاي رودخانه دز توسط ناجيان غريق ساحل دووه (سادات کلکچي) نجات يافتند.

عبدالحسين معظم فر مديرعامل آتش نشاني دزفول که شخصا در محل حضور داشت در اين باره گفت : در ساعت 14 و چهل و دو دقيقه طي تماسي با سامانه 125 اين سازمان گزارش گرفتار شدن جواني 20 ساله بر روي صخره هاي رودخانه دز اطلاع رساني شد.

 


وي تصريح کرد : اين جوان 20 ساله ساکن درفول اهل سالند شهر که در موقع پايين بودن سطح آب رودخانه بر روي صخره ها رفته بود متاسفانه با بالا آمدن سطح آب همانجا گرفتار ميشود.

وي افزود ستاد فرماندهي عمليات سريعا اکيپي از ناجيان غريق را از ايستگاه شماره 1 را به محل حادثه واقع در پايين پل جديد اعزام کرد و به دليل حساس بودن موضوع و از دست ندادن زمان، طي تماس تلفني با ناجيان غريق مستقر در ساحل دووه (سيد حسن کلکچي ) و بيان موضوع با استفاده از قايق موتوري مستقر در پايگاه نجات غريق ساحل دووه در مدت زمان کوتاهي توانستند فرد را از روي صخره ها به بيرون از رودخانه منتقل کنند .

مسئول پايگاه امداد و نجات ساحل دووه  در اين باره گفت : در حين امداد رساني به فرد گرفتار شده در طول مسير به چهار نفر ديگر از جمله دو خانم ميانسال امداد رساني شد و آنها را به بيرون از رودخانه منتقل نموديم.

مدير عامل آتش نشاني دزفول ضمن تقدير و تشکر از ناجيان غريق (سادات کلکچي) ؛ از روند کم و زياد شدن آب رودخانه در روزهاي اخير بدون هيچ گونه تمهيداتي، از شرکت بهره برداري آبهاي شمال خوزستان ابراز گله مندي کرد و افزود اگر به اينصورت کار لايروبي رودخانه ادامه يابد و براي جلوگيري از اتفاقاتي نظير گرفتار شدن همشهريان بر روي صخره هاي رودخانه دز چاره اي انديشيده نشود، متاسفانه بايد شاهد غرق شدن فرد يا افراد نا آگاه از مسأله لايروبي در رودخانه دز باشيم.

 تا کنون 8  نفر از همشهريان در جريان لايروبي و کم و زياد شدن سطح آب رودخانه دز توسط آتش نشانان و اکييپ نجات غريق ساحل دووه نجات يافتند.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل