تاریخ امروز : 1403/02/08
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   1 نفر
بازدید دیروز :   134 نفر
بازدید ماه :   221162 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.139.97.157
     
مرگ دلخراش مادر و دختر سالخورده در آتش سوزي ويلا باغ

به گزارش خبرنگار واحد خبري 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول در پي تماس شهروندي با سامانه 125 اين سازمان در ساعت 11 و پنج دقيقه مبني بر آتش سوزي در يکباب ويلا باغ ؛ستاد فرماندهي عمليات سريعا اکيپ اطفاء حريق ايستگاه شماره يک را به محل حادثه واقع در جاده شمس آباد( کوي سبز) اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حريق نمودند.



مديرعامل آتش نشاني که بهمراه باقر مهرنما معاونت عمليات در محل حادثه حضور داشت در اين باره گفت: در اين حادثه که علت آتش سوزي آن نياز به بررسي دقيق و کارشناسي دارد قسمتي از ساختمان مسکوني واقع در اين ويلا باغ طعمه حريق شد که متاسفانه مرگ دلخراش دو خانم 87 و 72 ساله را در پي داشت/

وي تصريح: آتش نشانان پس از مستقر شدن در محل سريعا اقدام به مهار حريق نمودند و توانستند در مدت زمان کوتاهي حريق را کنترل و مهار کنند.

عبدالحسين معظم فر در ادامه افزود : علت آتش سوزي پس از کارشناسي دقيق از اين طريق اعلام خواهد شد.

 

تکميلي :

علت حادثه مرگ دلخراش دو بانوي سالخورده در آتش سوزي اخير توسط مدير عامل آتش نشاني دزفول نشت گاز مايع (سيلندر) و انفجار اعلام گرديد/

 

به گزارش خبرنگار واحد خبري 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول و به نقل از مدير عامل اين سازمان علت آتش سوزي حادثه اخير که باعث مرگ دلخراش دو بانوي سالخورده گرديده بود پس از بررسي و کارشناسي دقيق ؛ نشت گاز مايع خانگي (سيلندر) و انفجار اعلام شد.

همچنين معظم فر به جزئيات و سن و سال اين دو بانو اشاره کرد و افزود دو بانوي کشته شده در اين حادثه مادر و دختر بودند و سن ايشان 87 و 62 سال مي باشد که متاسفانه به علت سوختگي و شدت جراحات در دم جان باختند .

وي در ادامه افزود پس از کارشناسي علت حادثه توسط آتش نشانان،با پزشکي قانوني و کارشناسان دادگستري در محل؛ اجساد کشته شدگان به سازمان باغ بهشت انتقال داده شد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل