تاریخ امروز : 1403/02/04
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   5 نفر
بازدید امروز :   65 نفر
بازدید دیروز :   54 نفر
بازدید ماه :   220693 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.145.36.10
     
نجات 10نفر از همشهريان از جمله يک خانواده کامل گرفتار شده در سيلاب

به گزارش خبرنگار واحد خبري 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول و به نقل از مدير عامل آتش نشاني دزفول تا کنون به 10 نفر از جمله يک خانواده کامل گرفتار شده در سيلاب امشب توسط آتش نشانان امداد رساني شد.



مديرعامل آتش نشاني که شخصا در محل حادثه حضور داشت در اين باره گفت: در پي بارندگي هاي شديد امروز عصر و راه افتادن سيلاب در اکثر راه هاي ارتباطي در ساعت 20 و 5 دقيقه گزارشي مبني بر گرفتار شدن يک خانواده کامل در سيلاب به سامانه 125 اطلاع رساني شد که سريعا از طرف استاد فرماندهي عمليات اکيپ امداد و نجات سازمان به محل گزارش شده واقع در جاده شوشتر پل سياه منصور اعزام و بلافاصله اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سيلاب نمودند.
 

وي تصريح کرد: آتش نشانان که از ساعتها قبل در آماده باش کامل به سر مي بردند پس از مستقر شدن در محل گزارش شده، با رعايت اصول ايمني و همچنين از خود گذشتگي و ايثار اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در سيلاب نمودند.

مدير عامل آتش نشاني دزفول در ادامه افزود : امدادگران آتش نشاني با استفاده از قايق موتوري و با ريسک بالا پس از 3 ساعت تلاش موفق به انتقال تمام اعضاء خانواده ي عشايري گرفتار شده در سيلاب به محل امن شدند.

وي در پايان ضمن تقدير و تشکر از معاونت عمليات و تمامي آتش نشانان شيفت آماده به حضور دوايي فر شهردار محترم دزفول و سيد مصطفي عظيمي فر رياست محترم شوراي اسلامي شهر، در اين حادثه اشاره کرد و افزود در اين عمليات حضور مردم منطقه،سپاه پاسداران،بسيج،نيروي انتظامي،شهرداري دزفول و پليس راهور در امداد رساني به گرفتار شدگان در سيلاب، به آتش نشانان قوت قلب و نيروي مضاعف بخشيد که از اين طريق از تمامي عزيزان تقدير و تشکر بعمل مي آيد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل