تاریخ امروز : 1403/02/01
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   1 نفر
بازدید امروز :   70 نفر
بازدید دیروز :   127 نفر
بازدید ماه :   220395 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.14.132.214
     
بازيگوشي پسر بچه سه ساله موجب گرفتار شدن دست وي در داخل کف شور حمام شد

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول بازيگوشي پسر بچه سه ساله موجب گرفتار شدن دست وي در داخل کف شور حمام شد.

باقر مهرنما معاونت عمليات سازمان که شخصا در محل حادثه حضور داشت در اين باره گفت: به دنبال اعلام اين حادثه به سامانه 125 و درخواست کمک از سوي والدين اين کودک، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه مرکزي در ساعت 13 و هفت دقيقه به خيابان سلمان فارسي بين خيابان 22 بهمن و ابوريحان اعزام شدند.


 
وي تصريح کرد: يک پسر بچه سه ساله در حال حمام کردن  به علت کنجکاوي دست راستش را تا قسمت آرنج به داخل کف شور حمام فرو برد و ديگر قادر به خارج کردن دستش نشد.
 
مهرنما در ادامه گفت : آتش نشانان بي درنگ در محل حادثه حضور پيدا کرده و با استفاده از تجهيزات ويژه و با احتياط کامل دست پسربچه را از کف شور و سوراخ خروجي آب خارج کرده و به نگراني خانواده اش پايان دادند.

ايشان افزودند : در اين عمليات که نيروهاي اورژانس 115 از ابتدا حضور داشتند با همکاري آتش نشانان محمد حسين ارزيده،محمد کاروان مسجدي،حسين حسيناک،حجت باخدا،ميثم پورحسن و محسن امين فر، طي مدت زمان يک ساعت با موفقيت به پايان رسيد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل