تاریخ امروز : 1403/01/10
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   28 نفر
بازدید دیروز :   257 نفر
بازدید ماه :   217895 نفر
مرورگر شما :   Unknown
شناسه شما :   3.226.254.255
     
نجات گاوميش 550 کيلويي از اعماق يک حلقه چاه 35 متري

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول يک راس گاوميش 550 کيلويي از اعماق يک حلقه چاه با عمق 35 متر توسط آتش نشانان ايستگاه مرکزي نجات يافت.



محمد حسين ارزيده فرمانده عمليات در اين باره گفت در ساعت 12:40 دقيقه طي حضور شخصي در ستاد فرماندهي عمليات، ايستگاه مرکزي خبر از سقوط يک راس گاوميش 550 کيلويي دورن چاهي به عمق 35متر اطلاع رساني شد.

ارزيده تصريح کرد : آتش نشانان ايستگاه مرکزي به همراه خودروي امداد و نجات به محل حادثه واقع در گاوميش آباد شرقي خيابان ششم اعزام و بلافاصله اقدام به بيرون آوردن اين حيوان از درون چاه کردند.

 


وي افزود : در اين حادثه که در يک مرکز پروار دام اتفاق افتاد متاسفانه بعلت باز بودن درب چاه اين حيوان به درون چاه سقوط کرد که تنگ بودن دهانه چاه، کار را براي آتش نشانان بسيار دشوار کرد /

باقر مهرنما معاونت عمليات سازمان که ساعتي بعد از اعلام حادثه به آتش نشانان ملحق شده بود به خبرنگار ما گفت : آتش نشانان با وجود امکانات کم کار بسيار بزرگي انجام دادند که از عهده ما خارج بود ولي با پشتکار و بيشترين استفاده از کمترين امکانات توانستند با ابتکار شخصي توسط سه پايه چاه، جرثقيل و دستگاه وينچ طي 3 ساعت تلاش بي وقفه اين حيوان را زنده از چاه خارج کنند.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل