تاریخ امروز : 1403/02/01
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   2 نفر
بازدید دیروز :   127 نفر
بازدید ماه :   220327 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   3.145.131.28
     
مهار آتش سوزي دو فروشگاه موبايل و لوازم خانگي پس از 3 ساعت تلاش آتش نشانان دزفول

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول در ساعت 2313 دقيقه دوشنبه 3 مهرماه طي تماس شهروندي با سامانه 125 اين سازمان گزارش آتش سوزي در دو فروشگاه موبايل و لوازم خانگي اطلاع رساني شد.



عبدالحسين معظم فر در اين باره گفت: پس از دريافت گزارش حادثه،سريعا دو اکيپ اطفاءحريق از خودروهاي سيار آتش نشاني که در محل هاي اسقرار در چهار راه شريعتي و يادمان شهدا (ثارالله) حضور داشتند به محل حادثه واقع در خيابان امام خميني شمالي نبش خيابان وصال شيرازي اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حريق نمودند.
 
معظم فر تصريح کرد : در اين حادثه که علت آن در دست بررسي است مقادير زيادي لوازم خانگي و گوشي همراه طعمه حريق شد و در اين رابطه حريق به منزلي در پشت مغازه ها نيز سرايت کرد .

مدير عامل آتش نشاني افزود: با تلاش بدون وقفه آتش نشانان فداکار در مدت زمان 3 ساعت، حريق گسترده اين دو فروشگاه کنترل و مهار گرديد و از سرايت حريق به ديگر مغازه ها جلوگيري بعمل آمد.

وي اضافه کرد در اين حادثه از 3 خودروي اطفاءحريق سنگين ديگر از ايستگاه هاي شماره 1، 2 و3 استفاده شد.

عبدالحسين معظم فر در ادامه گفت: در اين حادثه بيش از 25  نفر از آتش نشانان حضور داشتند که بغير از نيروهاي آماده، آتش نشاناني که در زمان استراحت خود بسر ميبردند نيز بصورت خود جوش وارد عمل شده و به نيروهاي عملياتي ياري رساندند.

ايشان در مورد خسارتهاي بوجود آمده به هر دو فروشگاه اظهار داشتند بر آورد خسارت کلي نياز به زمان دارد که فردا صبح در دستور کار معاونت عمليات قرار خواهد گرفت و مشخص خواهد شد.

 مدير عامل آتش نشاني دزفول از حضور فعال نيروهاي سازمان برق،نيروي انتظامي،بسيجيان جان برکف، سپاه پاسداران و سرپرست محترم شهرداري دزفول در محل حادثه که کمک بسزايي به آتش نشانان کرده و همچنين نيروهاي مردمي (عزادادان محله سياه پوشان) که در باز کردن مسير و همکاري با نيروهاي آتش نشاني نقش مهمي داشتند تشکر ويژه نمود.

وي در پايان از زحمات کليه آتش نشانان جان برکف که جانانه تا آخرين لحظه عمليات در صحنه حضور داشتند تقدير و تشکر نمود و پاداش و اجر ايشان را از صاحب اين شبهاي عزيز حضرت اباعبدالله الحسين خواستار شد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل