تاریخ امروز : 1403/02/08
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   15 نفر
بازدید دیروز :   134 نفر
بازدید ماه :   221176 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.118.9.146
     
آتش سوزي در بيشه زارهاي زاويه خرسان خسارات زيادي برجاي گذاشت
cialis discount coupon read cialis manufacturer coupon 2016
aldactone zdravilo nguoiviendong.net aldactone smpc

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول : آتش سوزي در بيشه زارهاي زاويه خرسان خسارات زيادي به طبيعت و منابع  ملي وارد نمود.

خبرنگار 125 در اين باره گفت : روز گذشته مورخ 4 خرداد ماه در ساعت 15:50 دقيقه تماسي مبني بر آتش سوزي در بيشه هاي زاويه خرسان به سامانه 125 اين سازمان گزارش شد.

وي افزود : ستاد فرماندهي عمليات سريعا تيم اطفاء حريق را از ايستگاه شماره 3 روانه محل گزارش شده کرد و بلافاصله اقدام به مهارحريق نمودند .

مهندس معظم فر(مديرعامل سازمان آتش نشاني) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اشاره به اينکه اين مورد از آتش سوزي که از نوع گسترده مي باشد و يکي از علت هاي آن انبوه بودن درختها و در بعضي مواقع وزش باد باعث گسترده شدن آن مي شود افزود متاسفانه بعلت سهل انگاري بعضي افراد، اينگونه شاهد از بين رفتن منابع ملي و طبيعت بکر هستيم .

وي درباره اينکه مهار کامل حريق چند ساعت بطول انجاميد و چه تعداد  مامور آتش نشاني و خودرو درگير کار بودند گفت: تعداد 3 خودروي اطفاء سنگين به همراه 12 مامور آتش نشاني از سه ايستگاه مرکزي و شماره 2 و 3 درگيرمهار حريق بودند و نيز به خودرو هاي اطفاء حريق شهر ميانرود و صفي آباد و همچنين خودروي آبرسان و يکدستگاه لودراز سازمان موتوري شهرداري دزفول که در اين مهم ما را ياري نمودند اشاره کرد و از همين طريق از زحمات کليه عزيزان بخصوص فرمانداري ويژه دزفول و همچنين شهردار محترم جناب آقاي مهندس کرمي نژاد براي  پيگيريهاي مدام و مثمر الاثر ايشان تقدير و تشکر بعمل آورد.

همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ما در باره ميزان خسارت وارد شده گفت : بعلت تاريکي شب و وسيع بودن محل مورد نظر امکان بررسي براي کارشناسان ما ميسر نبود و افزود نياز به کارشناسي دقيق و زمان کافي براي تعيين خسارت ميباشد.

 

bonviva injectable legacyinmate.com bonviva injectable
neurontin abuse go neurontin 600 mg tablet
post abortion syndrome vitamin c abortion abortion questions
 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل