تاریخ امروز : 1403/02/06
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   48 نفر
بازدید دیروز :   81 نفر
بازدید ماه :   220956 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.224.73.125
     
آتش سوزي در جنگلهاي سوم شعبان و دانشگاه صنعتي جندي شاپور پس از 10 ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد
sildenafil actavis click sildenafil actavis
post abortion syndrome opjsangul.com abortion questions

به گزارش خبرنگار واحد خبري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول : آتش سوزي جنگلهاي سوم شعبان توسط آتش نشاني دزفول پس از 10 ساعت تلاش مهار شد.

خبر نگار 125 در اين باره  گفت : روز گذشته مورخ 3 ارديبهشت ماه در ساعت 11:53 دقيقه خبر آتش سوزي در جنگلهاي  کوي سوم شعبان به اين سازمان داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي عمليات اکيپ اطفاء حريق را از ايستگاه شماره 3 روانه محل گزارش شده کرد و سريعا اقدام به مهار حريق نمودند.

ايشان تصريح کردند : ابتدا آتش سوزي از علفهاي هرز و خشکيده شروع شد و بعلت وزيدن باد گسترش يافت که در اين ميان 20 اصله درخت اوکاليبتوس و کنار نيز طعمه حريق شدند/

وي افزود: در ساعت 16:20 دقيقه تماسي از حراست دانشگاه صنعتي جندي شاپور با سامانه 125 اين سازمان گرفته شد مبني بر آتش سوزي در جنگلهاي  اين منطقه که از طرف ستاد فرماندهي عمليات سريعا دو دستگاه خودروي اطفاء حريق به محل اعزام شد و اقدام به مهار حريق نمودند.

خبرنگار 125 گفت: يک مقام مسئول که در اين حادثه حضور داشت اظهار کرد جندين هکتار از جنگل که مورد کارشناسي قرار گرفته و با گرفتن مجوز براي قطع درختان خشک و کهن سال در اختيار پيمانکار قرار داشته دچار آتش سوزي شده و اظهار کرد که اين آتش سوزي از جنگلهاي سوم شعبان به اين قسمت سرايت کرده که به علت وزيدن باد گسترش پيدا کرده و در همين رابطه از آتش نشاني درخواست  کمک کرديم .

مهندس معظم فر(مديرعامل سازمان) که به همراه آقايان باقر مهرنما(معاونت عمليات) و محمد حيدري (معاونت آموزش و پيشگيري) در محل حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : آتش سوزي بزرگترين دشمن جنگل بوده و زيانهاي وارده از آن در درجه اول، زيان به جامعه جنگل مي باشد و در درجه دوم آلوده کردن محيط زيست و از بين بردن آشيانه هاي پرندگان و بسيار موارد مضر براي طبيعت ميباشد؛ از اين رو در اين باره با اظهار تاسف براي از بين رفتن تعداد زيادي از درختان اين جنگل افزود آتش نشانان تمام تلاش خود را براي مهارکردن و جلوگيري از پيشروي حريق بکار برده  و تا مهار کامل آن در اين محل باقي خواهند ماند.

عبدالحسين معظم فر در پاسخ به سوال خبرنگار ما که هم اکنون چه تعداد خودرو و مامور آتش نشاني در حال انجام عمليات اطفاء حريق هستند گفت : سه دستگاه خودروي اطفاء حريق سنگين از سه ايستگاه شماره 1 (مرکزي) و ايستگاه شماره 3 و 4 به همراه 22 نفر از آتش نشانان در حال انجام وظيفه ميباشند.

مهندس معظم فر به خسارتهاي ناشي از اين حوادث به سازمان گريزي زد و گفت در آتش سوزي جنگلها به علت صعب العبور بودن راه ناچار به استفاده و متصل کردن شيلنگهاي آبرساني زياد ميباشيم که منجر به پاره شدن و ترکيدن شيلنگها ميشود که اين حادثه خسارات زيادي براي ما در بر داشت.

خبر نگار 125 افزود: اين آتش سوزي که مرحله دوم آن از ساعت 16:20 دقيقه شروع شده بود در ساعت 22:10 دقيقه توسط آتش نشانان مهار شد که جمعا با احتساب آتش سوزي قبل از ظهر حدود 10 ساعت بطول انجاميد.

free prescription cards discount read cialis manufacturer coupon
 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل