تاریخ امروز : 1403/01/30
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   3 نفر
بازدید امروز :   17 نفر
بازدید دیروز :   123 نفر
بازدید ماه :   220109 نفر
مرورگر شما :   Unknown
شناسه شما :   3.142.171.180
     
مهار آتش سوزي يک واحد مسکوني و نجات جوان 25 ساله

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول روح الله بهشتي فرد درباره جزئيات اين حادثه گفت در ساعت هجده و سي و پنج دقيقه عصر امروز جمعه دوازدهم خرداد ماه طي تماسي با سامانه 125 اين سازمان گزارش آتش سوزي در يک واحد مسکوني اطلاع رساني شد.



وي افزود : ستاد فرماندهي عمليات سريعا دو اکيپ از آتش نشانان ايستگاه شماره يک و دو دزفول را به محل حادثه واقع در بلوار ملاصدرا تقاطع پيام آوران اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حريق نموند.

بهشتي فرد خاطر نشان کرد: در اين حادثه که علت آن در دست بررسي است، يک واحد مسکوني در طبقه سوم يک آپارتمان چهار طبقه طعمه حريق شد که توسط آتش نشانان باقر مهرنما معاونت عمليات،مصطفي زماني راد مسئول حراست سازمان،عليرضا جرک،حسين حسيناک،ميثم پورحسن،حميد زلقي،مهدي مهديان مقدم،عظيم بهزادفر و علي نيک بين در کوتاهترين زمان ممکن  کنترل و مهار شد.

رئيس آتش نشاني دزفول تصريح کرد در اين حادثه جوان 25 ساله اي که در هنگام آتش سوزي در آپارتمان خواب بود و پس از متوجه شدن، از شدت حرارت و دود ناشي از حريق به تراس اين ساختمان پناه برده بود، پس از کنترل کردن حريق توسط ناجيان 125 در صحت و سلامت کامل از ساختمان خارج شد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل