تاریخ امروز : 1403/02/07
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   4 نفر
بازدید امروز :   78 نفر
بازدید دیروز :   119 نفر
بازدید ماه :   221105 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.218.172.249
     
رونمايي از دو خودروي امدادي ديگر و افزوده شدن به ناوگان عملياتي سازمان

وعده هاي شهرداري دزفول براي تجهيز و نوسازي ناوگان خودرويي سازمان آتش نشاني محقق شد.


به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني دزفول، روح الله بهشتي فرد در آيين رونمايي از دو خودروي جديد افزوده شده به ناوگان خودرويي سازمان، در سال جاري که با حضور رياست شوراي اسلامي شهر، شهردار و برخي اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر انجام شد،اظهار داشت: پيرو دستور شهردار وقت و  تصويب و همراهي شوراي محترم، براي خريد ? خودروي امدادي و آتش نشاني، امروز نيز دو دستگاه خودروي دوکابين امدادي ديگر تحويل سازمان شد که انشاالله پس از تجهيز به وسايل امداد و نجات به ناوگان عملياتي اين سازمان افزوده خواهد شد.
 


رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول افزود: مناقصه خريد دو خودروي اطفاءحريق و امداد و نجات 6.2 تن نيز که قبلا برگزار شده بود، بامشخص شدن برنده، قرارداد خريد و تجهيز آنها با شرکت بسته شده که بزودي به ناوگان عملياتي اين سازمان افزوده مي‌شوند.
 

وي افزود: با احتساب سه خودروي جديد و دو خودروي بازسازي شده کامل در سالي که گذشت؛ جمعا تا کنون 5 خودرو به سازمان آتش نشاني دزفول اضافه شده که اين موضوع در تاريخ آتش نشاني و شهرداري دزفول بي نظير است.

بهشتي فرد در ادمه گفت طبق استانداردهاي جهاني، سازمان آتش نشاني دزفول بايستي نزديک به 52 خودروي مختلف امداد و نجات و اطفاءحريق داشته باشد، از اينرو تلاشمان بر اين است که با حمايت شهرداري و شوراي محترم اسلامي شهر اين امر را محقق کرده و فاصله خود را با استاندارد جهاني کم کنيم .



 

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل