تاریخ امروز : 1403/02/07
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   128 نفر
بازدید دیروز :   119 نفر
بازدید ماه :   221155 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.224.59.231
     
واژگون شدن سواري هيوندا توسان دو مصدوم بر جاي گذاشت

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول و به نقل از سرپرست اين سازمان واژگوني شدن يکدستگاه خودروي توسان دو مصدوم بر جاي گذاشت.
 



روح الله بهشتي فرد در اين باره گفت:در ساعت 2 و بيست و پنج دقيقه بامداد امروز 3 خرداد ماه طي تماس شهروندي با سامانه 125  اين سازمان گزارش واژگون شدن يکدستگاه خودروي سواري هيوندا توسان اطلاع رساني شد.

وي افزود: ستاد فرماندهي عمليات ، سريعا اکيپ امداد و نجات ايستگاه شماره 1 و 2 آتش نشانان حسين حسيناک،عظيم بهزادفر،ميلاد جمالي نيا،احسان افريشم،مجيد سبزقا، احسان آراسته،احسان تراهي و محمد اورکي را به محل حادثه واقع در بلوار پيام آوران نرسيده به خيابان ناهيدي اعزام و بلافاصله اقدام‌ به ايمن سازي خودرو جهت جلوگيري از هرگونه اتفاق بعدي نمودند.

روح الله بهشتي فرد سرپرست‌ سازمان آتش نشاني تصريح کرد: در اين حادثه که علت آن توسط پليس راهور در دست بررسي مي باشد، يکدستگاه سواري هيوندا توسان از مسير خود خارج و پس از برخورد با جدول واژگون شد که مصدوميت راننده و سرنشين را بهمراه داشت.

بهشتي فرد افزود : آتش نشانان به محض حضور در محل، اقدامات ايمن سازي خودرو و محل حادثه را در دستور کار خود قرار دادند همچنين مصدومين حادثه که دو جوان حدودا 22و 24 ساله بودند از ناحيه سر و صورت و دست دچار مصدوميت شدند که توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل گرديد.

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل