تاریخ امروز : 1403/02/04
 
 
 
 
 
 
 
 آمار سایت
کاربران آنلاین :   2 نفر
بازدید امروز :   74 نفر
بازدید دیروز :   54 نفر
بازدید ماه :   220702 نفر
مرورگر شما :   Mozilla
شناسه شما :   18.119.107.96
     
نجات چهار خانم ميان سال محبوس شده در کابين آسانسور

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول چهار شهروند گرفتار در کابين آسانسور توسط آتش نشانان نجات داده شدند.


آتش نشان محمد بي باک در اين باره گفت در ساعت 14 و چهل و سه دقيقه طي تماس با سامانه 125 آتش نشاني دزفول گزارش محبوس شدن چهار نفر از شهروندان داخل کابين آسانسور اطلاع رساني شد.

وي افزود ستاد فرماندهي عمليات سريعا اکيپ امداد و نجات ايستگاه شماره يک را به محل گزارش شده واقع در يک ساختمان 4 طبقه تجاري در خيابان شريعتي نبش خيابان حضرت رسول اعزام و بلافاصله اقدام به رها سازي محبوسين در کابين آسانسور نمودند.

بي باک تصريح کرد در اين حادثه که به علت نقص فني در سيستم آسانسور اتفاق افتاد نجات گران به محض رسيدن، با ارزيابي کلي و اطلاع از موقعيت دقيق کابين آسانسور در داخل ساختمان، سريعا عمليات ويژه نجات را آغاز کردند و با اتخاذ تدابير لازم وايمن سازي محيط، با قطع برق اصلي، کابين آسانسور که بين يکي از طبقات متوقف و چهار خانم ميان سال در داخل آن محبوس شده بودند را با سيستم دستي از طريق اتاقک کنترل آسانسور کابين به حرکت ّدرآورده و در موازات طبقه دوم متوقف و با استفاده از کليد اضطراري،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هيچگونه آسيبي از داخل کابين خارج نمودند/

 
چاپ خبر دریافت فایل ارسال ایمیل